Fredag 5. september blir det på ny Gla`sang kveld på Fiskerstrand bedehus. Denne gongen med Bob Dylan songar på norsk. Det er Tor Rødseth med fleire som har kvelden. Høyr intervjuet med Tor Rødseth på Radio Sunnmøre.